DARMOWA WYSYŁKA NA CAŁY ŚWIAT

Przy wszystkich zamówieniach w wysokości 250,00 USD.

24/7 OBSŁUGA KLIENTA

Uzyskaj pomoc, kiedy jej potrzebujesz.

FAQ

1. & nbsp; & nbsp; & nbsp; Czy mogę ufać, że dokonam zakupów w tej witrynie?
Wiele osób niepokoi się bezpieczeństwem transakcji internetowych. Możemy zapewnić bezpieczeństwo wysyłki na naszej stronie internetowej, a także jakość sprzedawanych produktów. Można bezpiecznie robić zakupy tutaj; po dokonaniu zakupów nie będziemy nadal otrzymywać informacji o płatnościach na stronie internetowej. Nie przekazujemy również Twoich danych osobowych innym stronom.

2.    Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Tak, przekazane informacje będą WYŁĄCZNIE wykorzystywane do sporządzania dokumentów prawnych związanych z transakcją i dostawą.

3.    Jak złożyć zamówienie online?
(1)Wybierz produkty (odpowiednie ilości, rozmiary itp.), Które chcesz kupić, dodaj produkt do koszyka.
(2)Kliknij przycisk Checkout.
(3)Potwierdź swoje informacje o dostawie, upewnij się, że adres rozliczeniowy jest zgodny z adresem dostawy. Następnie możesz przejść do realizacji zamówienia.
(4)Możesz potwierdzić informacje o płatności i wybrać metodę płatności. W razie potrzeby wprowadź kod realizacji.
(5)Przed przesłaniem sprawdź informacje o zamówieniu. Musisz podać informacje o karcie kredytowej i upewnić się, że informacje są autentyczne i pasują do siebie.
(6)Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

4.    Czy użycie mojej karty kredytowej jest bezpieczne?
Bezpieczne jest korzystanie z karty kredytowej. Oprogramowanie Secure Socket Layer (SSL) jest standardem branżowym i najlepszym oprogramowaniem do transakcji e-commerce. Szyfruje ono numer karty kredytowej i szczegółowe informacje.

5. Jakie są twoje warunki płatności?
Akceptujemy następujące karty kredytowe bezpośrednio na naszym koncie: Visa, Mastercard itp. Po raz pierwszy klienci, Prosimy o złożenie zamówienia na adres rozliczeniowy, inaczej odmówimy Twojej transakcji.
Przyjmujemy również zamówienia opłacane przez Western Union i przelew bankowy. Jeśli chcesz za nie zapłacić, skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

6.Metody śledzenia
Zajmie nam to 8-12 dni roboczych, poza tym zrealizujemy zamówienie w ciągu 2 dni. W większości przypadków przesyłki są odbierane w ciągu 10 dni, ale w przypadku opóźnień podajemy 12 dni.
Wysyłamy twoje zamówienie za pośrednictwem EMS lub DHL. Po wysłaniu zamówienia, zaoferujemy ci numer śledzenia. Możesz monitorować swoje towary za pośrednictwem następującej strony internetowej.
EMS
http://www.ems.com.cn/english-main.jsp
DHL
http://www.dhl.com/en.html lub http://track.dhl-usa.com/TrackByRef.asp?nav=TrackByRef
Jeśli urząd celny chce, abyś uiścił podatek, a wynosi poniżej 50 €, będziemy odpowiedzialni za połowę opłaty podatkowej. Nasz klient jest odpowiedzialny za lewą połowę opłaty podatkowej.

7. Jakie są twoje stawki wysyłki?
Opłata zależy od ilości zamówień.
Prześlemy Ci numer śledzenia za pośrednictwem poczty e-mail po wysłaniu produktów. Zdecydowanie zalecamy złożenie zamówienia co najmniej 3 tygodnie przed ważnymi świętami, aby dać jak najwięcej czasu na dostarczenie.

8. Czy mogę wymienić lub anulować zamówienie?
Kiedy zamówienie jest wysyłane do nas z naszej strony, mamy tendencję do zmiany lub anulowania zamówienia. Zamówienie zostanie przetworzone automatycznie, jak tylko klikniesz "wymelduj się". Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, jeśli chcesz dokonać zmiany, gdy tylko chcesz zmienić. Jednak z tego powodu nie możemy zagwarantować, że Twoje zamówienie zostanie zmienione. Wysyłamy produkty po złożeniu zamówienia u nas za kilka godzin.

9.Zasady dotyczące zwrotów
Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu, musisz skontaktować się z nami w ciągu tygodnia. Wszystkie rzeczy odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie ienot zużyte, zmienione lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami.Należy zapłacić opłatę transportową, a my naliczymy 20% kwoty zamówienia jako opłatę za uzupełnienie zapasów.
Jeśli paczka dotrze do Ciebie, ale nie będziesz chciał się na niej podpisać, a paczka wróci do nas, pobrana zostanie opłata w wysokości 20% kwoty zamówienia jako opłata za wysyłkę. Jeśli zamówienie wróciło do nas, kosztowało nas tyle wysyłki, wybralibyśmy pozostawiając paczkę, która nie wróciłaby do nas, a następnie pobieramy 50% kwoty zamówienia, ponieważ tracimy opłatę transportową i przedmiot.

10. Moja karta kredytowa została odrzucona, co teraz?
Istnieje kilka powodów odrzucenia transakcji kartą kredytową. Najczęstszym powodem jest to, że podany adres nie jest tym samym adresem na karcie kredytowej. Jeśli tak się stanie, spróbuj ponownie, podając poprawny adres rozliczeniowy.
Pamiętaj, że mamy tylko VISA, MasterCard, JCB. W tej chwili nie akceptujemy kart podarunkowych.
Prosty błąd pisania może również spowodować odrzucenie transakcji, w tym wprowadzenie nieprawidłowego numeru karty kredytowej, daty wygaśnięcia lub nieprawidłowego kodu CVN (numer bezpieczeństwa na odwrocie karty).
Jeśli Twój kredyt nie został jeszcze przyznany, mam kilka sugestii:
- Zaczekaj jeden dzień i spróbuj ponownie
- Upewnij się, że Twoja karta nadal nie przekracza limitu
- Upewnij się, że Twoja karta kredytowa nie wygasła
- Upewnij się, że poprawnie wpisałeś nazwę na przedniej stronie karty
- Wypróbuj inną kartę kredytową

11. Jak uzyskać cenę hurtową?
Jeśli kupisz więcej, możemy zaoferować ci cenę hurtową. I powinieneś porozmawiać z naszą obsługą klienta. Cena hurtowa zależy od ilości zamówienia.

 

Wózek